MEEDIAÕPETUS
GÜMNAASIUMILE ( 1 KURSUS - 35 TUNDI)
Õppekirjandus:
1. K.Kask Meediaõpetus, õpik gümnaasiumile, 2005 (lühend: MÕ)
2. Meediaõpetus üldhariduskoolis. Õpetaja käsiraamat.Audiokassett. 2004
3. Lugeda on lahe. Lugemisülesannetega tekstikogumik. 2005
4. Eesti Ajalehtede Liidu ajalehed.Ajaleht koolitunnis.
5. Eesti ajakirjandus, raadio, televisioon, Internet
Kursuse lõpus õpilane :
GÜMNAASIUMILE ( 1 KURSUS - 35 TUNDI)
Õppekirjandus:
1. K.Kask Meediaõpetus, õpik gümnaasiumile, 2005 (lühend: MÕ)
2. Meediaõpetus üldhariduskoolis. Õpetaja käsiraamat.Audiokassett. 2004
3. Lugeda on lahe. Lugemisülesannetega tekstikogumik. 2005
4. Eesti Ajalehtede Liidu ajalehed.Ajaleht koolitunnis.
5. Eesti ajakirjandus, raadio, televisioon, Internet
Kursuse lõpus õpilane :
- tunneb meediakanaleid, trükimeedia, raadio, televisiooni ja elektroonilise meedia erijooni ning olulisi tekstiliike;
- teab teksti üldtunnuseid ning eri tekstide vastuvõtu iseärasusi;
- on teadlik meediateksti vastuvõtu eripärast ja selle põhjustest;
- on omandanud tekstianalüüsi põhivõtted; analüüsib verbaalset teksti visuaalses ja audiovisuaalses kontekstis;
- tajub teksti autori eesmärke ning motiive; leiab viiteid ja vihjeid teistele tekstidele, tõlgendab teksti seostuvate tekstide kontekstis;
- eristab fakti arvamusest ning usaldusväärset infot küsitavast;
- tunneb meediatekstis ära argumendid ja põhilised mõjutamisvõtted;
- analüüsib kriitiliselt reklaami ning arutleb reklaami ja mainekujunduse teemadel;
- oskab väljendada oma seisukohta loetu ja kuuldu kohta ning valida selleks sobivaid keelevahendeid.
Комментариев нет:
Отправить комментарий